زیبایی گریمور را متوقف کردند

دستان گریمور، تنها شد!

تیتر این مقاله توصیفی کوتاه از اوضاع کنونی برترین سالن زیبایی کشور است.

به گزارش آرونیوز- جمعه ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ : پر افتخار ترین برند تجاری سالن های زیبایی در سایت مرجع برندهای عروسی یعنی سایت عروسکو دچار تحولاتی گشته که به نظر می رسد این تغییرات به نفع سالن زیبایی مطرح و بنام کشوری نیست.

معرفی زیبایی گریمور؛

سالن زیبایی گریمور محبوب ترین سالن زیبایی و برند تجاری عروسی در کشور است که با مدیریت سرکار خانم لیلا حسنی و از سال ۱۳۸۵ (۱۲ سال پیش) و در شهر مشهد فعالیت اش را آغاز کرد. زیبایی گریمور دارنده ی مدارک تخصصی (Professional + Henry Zador Class + Afrina) و مدارج عالی میکاپ و گریم از لبنان و دبی است. “منبع: سایت رسمی زیبایی گریمور” که بعد از گذشت نزدیک به یک دهه فعالیت هم اکنون با عنوان پرافتخار ترین برند تجاری زیبایی شناخته می شود. ادعای این سالن زیبایی VIP در خدمات ارائه دو اصل اساسی مبتنی بر صداقت و کیفیت بالای سرویس ها برای مشتریان است. زیبایی گریمور با تکنیک متعادل سازی قیمت ها در کنار خدمات گریم و میکاپ قدرتمند خیلی زود در میان مردم و مخاطبین مطرح شد که ماحصل آن صدرنشینی آن در جداول برندهای برتر عروسی کشور در سایت بزرگ عروسکو بود، با نگاهی تحلیلی متوجه می شویم که این سالن با رعایت اصل صداقت موفق شد از مرکز زیبایی AFRINA در تهران نیز محبوبیتی فراتر کسب کند و همه را شگفت زده گرداند، تا جایی که نویسندگان سایت عروسکو در مقاله ای تحسین برانگیز و با قلمی شیوا درباره اش اینچنین نگاشته اند؛

عروس سرا و سالن زیبایی گریمور در مشهد یکی از بهترین عروس سراهای کشور به شمار می رود.
در دور اول جداول رتبه بندی بهترین کسب و کارهای عروسی، در وب سایت بزرگ عروسکو سالن زیبایی گریمور با بیشترین اقبال عمومی مواجه شد و توانست رتبه ی یکم عروس سراهای کشور را بدست آورد.
در دوره ی دوم رتبه بندی برترین ها در مرداد ماه ۱۳۹۶ حمایت از این کسب و کار کمی متوقف شد و به گمان ما و تیم رتبه بندی عروسکو، حامیان این سالن زیبایی در مشهد با خیالی آسوده از این جایگاه بدست آمده، کم کاری کردند.
شایان ذکر است در دور دوم این رتبه بندی ها در مرداد ماه ۱۳۹۶ سالن زیبایی گریمور ۲۴ پله سقوط کرد و در جایگاه بیست و چهارم جای گرفت.
پس از این رتبه بندی در فاصله ی یک ماهه (تا رتبه بندی شهریور ماه) بی سابقه ترین حمایت ها از سوی مردم برای عروس سرای گریمور به وقوع پیوست و در آماری شگفت انگیز نزدیک به سیصد هزار نفر رای مثبت را از آن خود گرداند.
اکثریت امتیازات از شهر مشهد به دست آمده و جالب تر اینکه ۱۰% امتیازات متعلق به شهرهای دیگر کشور عزیزمان مانند تهران و کرج بوده است، که این نشان از محبوبیت روز افزون این برند تجاری در شهر های دیگر نیز دارد.
کیفیت خدمات این عروس سرای محبوب و حسن رفتار تیم گریمور در میان تعداد بیشماری از مشتریان و اشخاصی که حتی یکبار خدمات سالن را دریافت کرده اند زبانزد بوده تا آنجایی که مورد حمایت دامادهایش نیز قرار گرفته است.
در نهایت عروس سرا و سالن زیبایی گریمور مشهد با مدیریت سرکار خانم حسنی و با مجموع امتیاز ۲۵۲۸۰۷ جایگاه محبوبترین عروس سرای کشور را از آن خود کرد و اختلاف بالای امتیازات این برند تجاری، دست یابی به صدر را برای سایر رقبایش کمی دشوار نموده است. “منبع سایت عروسکو”

تیتر این نوشته با عنوان ” معجزه به دست گریمور” نام گذاری شد و همین عنوان نسبت داده شده باعث گردید تا همه توجهات در آن روزها مجذوب این نام و برند تجاری شود. بر طبق آمار مقاله منتشر شده در سایت عروسکو بالغ بر چهار میلیون بار توسط اقشار مختلف مردم بویژه جوان ترها مطالعه شد که خود آماری بی سابقه و شگفت انگیز بود، با گذشت چند ماه فعالیت نام این برند تجاری در سر در اکثر سایت ها و کانون ها با عنوان بهترین سالن زیبایی نصب شد و عده ی زیادی در حمایت از آن پیش قدم گشته و در دوره ای چند ماهه سالن زیبایی گریمور به یاری سایت عروسکو در لیست های جهانی و با عنوان اولین سالن زیبایی ایرانی به ثبت جهانی رسید.

یادمان 4 دوره صدرنشینی

جشن سپاس زیبایی گریمور

تاریخچه زیبایی گریمور؛ برگزاری جشن سپاس / یادمان ۴ دوره صدرنشینی در سایت برندهای برتر عروسی / هتل همای مشهد

این فعالیت ها رخدادهای مهمی در تحول و دگرگونی زیبایی گریمور تا رسیدن به برند درجه یک کشور به شمار می روند. اما امروز و در دو دوره ی نهایی بهمن ماه و اسفند ماه ۱۳۹۶ سکوتی محض در برند تجاری گریمور دیده می شود که سر منشا این سکوت تنهایی و نداشتن مدیریت راهبردی قدرتمند است، طبق تحقیقات به عمل آمده توسط پایگاه خبر رسمی سایت آرونیوز “دستان گریمور تنها شده است!”  و آن دستان توانمند با مدیریت بی بدیل از فردی منحصرفرد سرچشمه می گرفت.

جناب آقای کوروش مقدم، از فرهیختگان و دانش آموختگان نخبه و جوان مدیریت کسب و کار و بازرگانی، او در سال های اخیر مدیریت راهبری و استراتژیک زیبایی گریمور را در دست گرفت و خیلی زود توانست این سالن زیبایی را به موفقیت های چشمگیر و خیره کننده ای، با حداقل منابع مورد نیاز به سر انجام رساند و گام های موثری را در برندینگ و معرفی هرچه بیشتر این برند تجاری بردارد، اما در ماه گذشته و به دلایلی نامعلوم همکاریهای دوجانبه میان آن دو قطع گردید و به فاصله کوتاهی دینی از تمثیل المثل ناب “دستم را از پشتت بردارم، زمین می خوری” ادا گردید که در طی آن سکوتی محض و سقوطی سهمگین برای این برند تجاری در حال وقوع است. باید دید تا کجا این رویه ادامه خواهد داشت و آیا دوباره این برند به جایگاه پرشکوهش باز می گردد؟! یا به مانند سایر نام هایی که به تاریخ پیوستند به آرشیو سایت ها پیوند فراموشی خواهد خورد.

 

علی دلاور- آرونیوز

تهران – ۱۳۹۶/۱۲/۱۸

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت − شش =