از ابراز احساسات به همسرتان نهراسید!

رابطه احساسی با همسر در روابط زناشویی

اگر احساس می کنید بعد از ازدواج رابطه زناشویی با ھمسرتان کمی سرد شده و مثل گذشته گرم و صمیمی نیستید نکات زیرا را عمل کنید.

مسایل کوچک را سرسری نگیرید زخم با پوشاندن مداوا نمی شود باید معالجه شود بلکه پوشاندن باعث عفونت بیشتر می شود در ابتدا درد دندان با یک پوسیدگی ساده شروع می شود اگر به موقع عمل کنیم دندان را نجات داده ایم اما اگر در زمان مناسب عمل نکنیم به عصب کشی و درنھایت کشیدن دندان منتھی خواھد شد.
شاید به نظرتان برسد برخی مسایل آنقدر کوچک ھستند که نمی توانند باعث دعوا شوند اما کاملا برعکس است گاھی نگذاشتن ظرف ھا در ظرفشویی یا درآوردن کفش در مکانی نامناسب، سبب دعواھای بزرگی می شود. اگر مسایل کوچک بین زوج ھا حل نشود تبدیل به یک مشکل بزرگ خواھد شد. پس اجازه ندھید مشکلات بی اھمیت صمیمیت شما را از بین ببرد و با گذشت زمان شما را از ھم دور کند.

اگر بتوانید مسایل کوچک را بین خود حل کنید به راحتی از پس حل مشکلات بزرگ تر برمی آیید. بدنبال راه حل باشید و سعی کنید تا مشکل را حل کنید ھیچگاه یکدیگر را حل نکنید! به یاد داشته باشید زیبایی ھا و حسنات عادی می شوند اما ھیچ گاه زشتی ھا و بدیھا عادی نمی شوند و نمی توان به آنھا عادت کرد مانند آمپول زدن که اگر ھزار بار ھم زده باشیم باز ھم درد ایجاد می کند و عادی به نظر نمی رسد.

برای خوشبخت بودن در یک رابطه لازم است ھر روز پیام مثبت دریافت کنید. بیان جملاتی نظیر دوستت دارم، دلم برایت تنگ شده، احساس خوبی به من می دھی یا خرید یک ھدیه، می تواند عشق را شعله ور کند. فراموش نکنید مردان بیش از زنان به شنیدن این مسایل نیاز دارند. زن ھا برای حرف زدن و بیان احساساتشان معمولا اشخاص دیگری را در کنارشان دارند اما مردھا به ندرت کسی را پیدا می کنند. در میان زوج ھایی که زنان به ھمسرشان ابراز احساس نمی کنند، میزان طلاق دو برابر است.
پیامک عاشقانه انرژی آفرین است روی آینه بنویسید دوست دارم با رژ لب و یا ھر طور که می توانید نو آوری کنید و ھمسرتان را غافل گیر کنید. در عشق ھیچ ھدیه ای بیشتر از غافلگیری ارزش ندارد.

مردان با درست کردن میز شکسته آشپزخانه ممکن است علاقه خود را به ھمسرشان نشان دھند در صورتی که زنان با بیان کلمات این کار را می کنند. فراموش نکنید که زنان و مردان راه ھای متفاوتی از ھم برای بیان احساسات دارند پس به شکلی که ھمسرتان از طریق آن ابراز احساس می کند احترام بگذارید. شاید باور نکنید ولی راه ھای ساده ای برای ابراز علاقه به ھمسرتان وجود دارد و نیازی نیست برای این که عشق و علاقه خود را به ھمسرتان ثابت کنید کارھای محیر العقولی انجام دھید. در ادامه با برخی از روش ھای به ظاھر کوچک ولی تاثیرگذار آشنا خواھید شد. همراه آرونیوز باشید و اولین مجله خبری تحلیلی خانواده را دنبال کنید.

در مقالات بعدی راهکارهای برای جلوگیری از ایجاد تنش و برقراری رابطه امن و با ثبات را شرح خواهیم داد.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + سیزده =