انواع مدل های شنیون مو در سالن های زیبایی و آرایشگاه عروس

مدل های مختلف شینیون مو در آرایشگاه های زنانه

بی شک جشن عروسی یکی از رویایی ترین شب در زندگی هر دختری است که رویای آن را از همان کودکی در ذهنش مرور می کند. عشق به زیبایی یکی از عنصرهای حیاتی در تمام خانم ها می باشد و دلشان می خواهد در بزرگترین روز زندگی خود همچون ستاره ها بدرخشند و تحسین شوند! شاید شما هم از آن دسته خانوم هایی هستید که درگیر آماده کردن مقدمات جشن عروسی خود باشید و دغدغه ی پیدا کردن سالن زیبایی و آرایشگر حرفه ای یک لحظه رهایتان نمی کند. در واقع انتخاب یک آرایشگاه عروس مجرب و حرفه ای می تواند باعث شود تا در هر زمان که عکس هایتان را می بینید لبخندی از رضایت بر لبانتان بنشیند و از آرایش و شینیون خود احساس خوشایندی داشته باشید و بالعکس یک آرایشگر بی تجربه می تواند بدترین احساس را به شما القا کند و در تمام طول مراسم از آرایش خود رضایتی نداشته باشید! به همین سبب ما در این مقاله با کمک گرفتن از تجربیات و نمونه کارهای بهترین آرایشگاه کرج یعنی عروس سرای سایه ها سعی کرده ایم شما را با مدل های مختلف شینیون مو و یا بهتر بگوییم انواع شینیون مو عروس آشنا کنیم، قطعا این مقاله می تواند برای همه عروس خانم ها در هر شهری که هستند هم جذاب و خواندنی باشد، همواره در نظر داشته باشید که انتخاب آرایشگر تاثیر فوق العاده‌ای در زیبایی شما خواهد داشت. اینکه زیبایی صورت و شینیون موی خود را به کدام آرایشگر می سپارید بینهایت اهمیت دارد و به همین دلیل توصیه می شود اطلاعات و تحقیقات خود را در رابطه با آرایشگاه عروس کامل کنید. ما نیز در این مطلب قصد داریم در رابطه با انتخاب آرایشگاه عروس و مدل های مختلف شینیون عروس، مطالب مهم و قابل توجهی را برای شما مخاطبان عزیز و محترم ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

نکات مهم برای انتخاب آرایشگاه عروس

قبل از هر اقدامی بایستی در رابطه با آرایشگاه عروس اطلاعات دقیقی داشته باشید! سابقه آرایشگاه، تعداد تیمی که در آرایشگاه کار می کنند، مهارت، تجربه و سبک کاری آرایشگر فوق العاده مهم هستند. سبک کاری آرایشگر می تواند همان چیزی باشد که شما را رضایتمند و یا ناراضی کند. در واقع یکی از نکاتی که در این زمینه باید به آن توجه کنید، بررسی نمونه کارهای آرایشگاه است، می توانید از ژورنال ها و آلبوم های آرایشگاه به هدفتان برسید و مدل های عروس، آرایش عروس و شینیون آنها را بررسی کنید. اگر سبک کاری آرایشگر با سبک و سیاق شما هماهنگی داشته باشد، می تواند یک المان مثبت در انتخاب سالن زیبایی باشد و بتواند شما را رضایتمند کند. از طرفی سعی کنید آرایشگری را انتخاب کنید که به نظرات شما اهمیت بدهد و صرفا نظرات خودش را به شما تحمیل کند، چرا که هر فردی در رابطه با میکاپ صورت خود و رنگ هایی که با او هماهنگی دارد اطلاعات بیشتری دارد و می تواند با در میان گذاشتن با آرایشگر یک همکاری خوبی صورت گرفته و نتیجه فوق العاده ای داشته باشد. از این رو در همان ابتدا به دنبال آرایشگری باشید که با شما تعامل خوبی برقرار کند و از نظرات شما استفاده نماید. انتخاب آرایش و مدل مو در روز عروسی بسیار مهم است و از آنجاییکه لباس سفید عروسی، صورت را رنگ پریده نشان می دهد، بهتر است آرایش صورت مات و بی رنگی نداشته باشید. جذابیت و زیبایی در آنشب باشکوه مهم است بنابراین در انتخاب ارایشگر خود دقت کافی به خرج دهید تا زیباترین عروس شوید.

 

انواع مختلف مدل های شنیون مو عروس در آرایشگاه های زنانه

انتخاب مدل شینیون مو

برای اینکه چهره ای جذاب، متفاوت و خاصی در شب عروسی خود داشته باشید، بایستی مدل موی شیکی را انتخاب کنید. شینیون عروس یکی از آن نکاتی است که باید آن را مورد توجه قرار دهید. همچنین توصیه می شود از یکی دو ماه قبل از عروسی برای درخشندگی موهایتان اقدام نمایید. مدل های جدید شینیون مو نیز تاثیر فوق العاده ای در زیبایی شما خواهد گذاشت که می توانید از قبل آن را امتحان کنید تا در روز عروسی نگرانی نداشته باشید. لازم است بدانید: برای داشتن شینیون عروس زیبا و ظریف بایستی موهای نرم و لطیفی داشته باشید، از این رو اگر موهایتان خشک است و به طور مداوم ریزش دارد، پیشنهاد می کنیم از چند ماه قبل به یک پزشک مراجعه نمایید.

مدل موی خود را از قبل انتخاب کنید!

مقدمات مدل موی خود را از یکی دو ماه قبل از روز عروسی مشخص کنید، دلتان می خواهد رنگ مویتان در جشن عروسی چه رنگی باشد، مدلی که مدنظرتان هست چیست و تمامی آیتم هایی که برای انتخاب مدل موی عروس مهم است را از قبل بدانید و با آرایشگرتان به توافق برسید. می توانید تصاویری از رنگ مو، مدل هایی که دوست دارید و تم عروسی خود را به آرایشگرتان نشان دهید تا به صورت واضح و شفاف با سبک و سیاقتان آشنا شود. شاید برایتان سوال باشد که آیا بهتر است نزد آرایشگر همیشگی خود بروید؟  همه چیز به خودتان بستگی دارد، البته یکی از مزایای اینکار اینست که آرایشگر همیشگی شما با موهایتان آشناست و بیشتر می تواند در انتخاب مدل مویی که به شما بیاید، کمکتان کند.

چه مدل مویی را انتخاب کنیم؟

یکی از دغدغه های عروس خانم ها انتخاب مدل موی عروس است که نه تنها متفاوت و زیبا باشد، بلکه باعث زیبایی هر چه بیشتر شده و احساس خوشایندی را القا کند. جالب است بدانید: انتخاب مدل مو همچون انتخاب تاج عروس و لباس عروس مهم است و بایستی به آن توجه شود. منتها برای هر فردی با هر نوع مویی یک مدل مو پیشنهاد می شود که در ادامه انواع مختلف شینیون های عروس را برایتان ارائه می دهیم که می توانید با توجه به موهای خود یکی از آنها را انتخاب و به آرایشگرتان نشان دهید.

موهای صاف و شینیون عروس

موهای صاف مزیت های بیشماری دارد که می توان هر نوع مدلی را با آن امتحان کرد. اگر موهایتان صاف است می توانید با فر درشت، حالت زیبایی به آن دهید و یا از مدل پیچ فرانسوی استفاده کنید تا زیبایی خاصی را به موهایتان ببخشد. همچنین جالب است بدانید: شینیون پایین یکطرفه هم یکی از مدل های خاص و متفاوتی است که می تواند شما را زیباتر از قبل نشان دهد.

موهای فر و شینیون عروس

اگر موهایتان فر است چه نوع مدلی را باید انتخاب کنید؟! خیلی از افراد با داشتن موهای فر سعی می کنند آن را با اتو صاف کنند، منتها کمتر از چند ساعت دوام نیاورده و به حالت قبل بر می گردد. موهای فر هم زیبایی خودش را داشته و می تواند با یک مدل خاص، همان چیزی شود که دلتان می خواهد. یکی از توصیه هایی که غالبا به افرادی که موی فر دارند می شود استفاده از حالت دهنده مویی ضد وز است. از این رو فرقی نمی کند جشن عروسی شما فصل تابستان باشد یا زمستان، پیشنهاد می شود از این حالت دهنده استفاده کنید.
اگر موهای نازکی دارید چه نوع مدل مویی را انتخاب کنید!
شل شدن و بی حالت شدن مو در افرادی که موهای نازکی دارند بیشتر به چشم می خورد. بهتر است در این حالت، یک مدل موی ساده را انتخاب کنید. اسپری حالت دهنده هم می تواند در این زمان به کمکتان بیاید و باعث شود که سنجاق به موهایتان وصل شود. از این رو به دنبال مدل هایی که با جنس موهایتان همخوانی ندارد نباشید.

انواع مدل های شنیون مو

موهای بلند و شینیون عروس

افرادی که موهای بلندی دارند، به اندازه کافی راه دارند. مدل های باز، نیمه باز، جمع و مدل های دیگر برایتان قابل انجام است. همچنین می توانید نیمی از موهایتان را ببافید و یا فر کنید. اگر مدل لباستان به گونه‌ای است که می‌خواهید موهایتان را باز بگذارید، برای جلوگیری از چسبیدن مو در پشت سرتان بهتر است از یک ژل حالت دهنده فاقد چربی استفاده نمایید.

اگر موهایتان کوتاه است چه مدلی را انتخاب کنید!

موهای کوتاه کمی با سختی همراه است، منتها اگر آرایشگر مجربی را انتخاب نمایید می تواند معجزه کند و بهترین مدل مو را برایتان خلق کند. عروس هایی که موهای کوتاه دارند می توانند از مدل بیگودی استفاده کنند که زیباترین مدل برای موهای کوتاه می باشد. اگر به عکس های بازیگران هالیوودی توجه کنید اکثر آنها موهای کوتاه داشته و با مدل بیگودی زیبایی خاصی را به چهره خود بخشیده اند.

موهای پرپشت و شینیون عروس

همانطور که راه برای شینیون موهای نازک وجود دارد، برای موهای پرپشت هم راههای فراوانی است که غالبا به زیبایی بیشتر مدل مو کمک می کند. هر قدر موهای نرم و پرپشتی داشته باشید، مدل مویی که انتخاب می کنید زیباتر خواهد شد و نیازی به استفاده از موهای مصنوعی نیست.

نتیجه گیری

روز عروسی یکی از مهمترین و به یادماندنی ترین روزهای زندگی هر فردی است که باید به بهترین و زیباترین صورت ممکن برگزار شود. انتخاب آرایشگاه عروس و مدل های مختلف شینیون عروس بسیار مهم است که بایستی با نکاتی که در این مطلب به آن پرداخته شد، بهترین آرایشگاه عروس را برای جشن عروسی خود انتخاب کنید. و در آخر برای عروس خانم های کرجی سورپرایز ویژه ای را با معرفی بهترین آرایشگاه کرج خواهیم داشت، عروس سرای سایه ها در جهانشهر کرج با برخورداری از کادر مجرب و کارآزموده آماده ارائه برترین و با کیفیت ترین خدمات زیبایی عروس از جمله خدمات میکاپ و شینیون حرفه ای عروس می باشد.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + ده =