چگونه وب سایت عروسکو به عنوان یک سایت تبلیغاتی محبوب شد

تهران – ۱۴۰۰/۰۱/۰۶ – خبر روز / سایت عروسکو در قالب یک سایت خانواده که تمرکز اصلی اش همواره بر روی مراسم عروسی و راهنمای آنلاین عروسی بوده است در یک سال اخیر و از سال ۱۳۹۹ توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در بین مردم ایران و جوان تر ها بدست آورد؛ این سایت کانون مد و زیبایی نیست و اتفاقا بر عکس رقیبان خود همواره فعالیت های خود را مردمی جلوه داده است. در این مطلب از پایگاه خبری آرونیوز سعی کرده ایم تحلیلی واقع بینانه از سایت عروسکو ارائه نماییم، اینبار تحلیلی خارج از دایره تبلیغات و شور و شوق های واهی، تمرکز این مطلب بر روی دلایل محبوبیت و موفقیت زود هنگام وب سایت عروسکو است./ سردبیر آرونیوز

دلایل محبوبیت برند عروسکو چیست؟

از مهمترین دلایل محبوبیت سایت عروسکو، حضور مردمی و استفاده از شخصیت های غیر معروف در کارهای تصویری و حتی در بطن سایت خود می باشد، در حقیقت سایت عروسکو یک بنگاه استعداد یابی به شمار می رود که خود را در میان مردم جا داده است و هیچ محدودیتی برای حضور افراد در سیستم خود قائل نمی شود.

  • سایت عروسکو اولین بنگاه معرفی مردم ایران

اولین اصل در موفقیت سایت عروسکو استفاده از مردم عالی و غیر مشهور است بسیاری از برندها سعی دارند تا با پرداخت هزینه های گزاف به هنرمندان و افراد سرشناس بتوانند تبلیغات خود را بیشتر نمایش دهند اما در حقیقت اینکار باعث افت یک برند تحاری خواهد شد چون بازیگران صداقت کلام در تبلیغات خود ندارند.

  • عروسکو برندی که برای رقبا چالش بر انگیز بوده است

شاید تعجب کنید اما یکی از دلایل موفقیت وب سایت عروسکو چالش آفرینی و درگیر کردن رقبای خودش است، هرچند که رقبای قدرتمندی ندارد اما در واقع رقیب های خود را دچار یک سردرگمی اطلاعاتی کرده است که دقیقا این سردرگمی باعث شده است تا هزینه های شرکت های رقیب به شدت افزایش یابد و در عین حال بی اثر باقی مانده است. این مدل تبلیغات هم اکنون در ایالات متحده آمریکا در حال اجراست (DROGA 5) که با ایجاد شکاف و انجراف در شرکت های رقیب یکه تاز نیویورک است. این درحالی است که سایت های رقیب سعی کرده اند از سئو کلاه سیاه و روش های غیر اخلاقی و یا حتی شکایت های نافرجام این شرکت را زمین بزنند.

  • استفاده از کارشناسان خبره تبلیغات

در هر شغلی افراد متخصص و حرفه ای موثر هستند شاید در ابتدا هزینه های شرکت افزایش یابد اما بازخوردی که در ادامه رخ می دهد اصلا غیر قابل توصیف نیست، معدل تحصیلات افراد در شرکت عروسکو کارشناسی ارشد و دکتری است.

  • اجرای طرح های حمایتی متعدد

حمایت از کسب و کارهایی که در بحران کرونا آسیب دیده اند یک عامل مهم در تبلیغات میدانی عروسکو به شمار می رود و این اقدام توانست تا برند عروسکو را یک برند پایدار مبدل سازد.

  • تشکیل یک جامعه پویا

یک جامعه مخفی اما پویا برای وب سایت عروسکو فعالیت های تبلیغاتی می کنند تنها اطلاعاتی که از آنها در دسترس است مدل درآمد زایی آنها و اهداف اساسی است. شاید هم این یک دروغ بزرگ برای سردرگم کردن رقبا است دقیقا هیچ چیزی در این مورد نمی دانیم.

  • عدم توجه به تبلیغات محیطی

عروسکو هیچ گونه تبلیغات محیطی نداشته است و این باعث شده است تا محبوبیت برند دوچندان شود اینکار یک دیدگاه مثبت را در اقشار جامعه به وجود می آورد و برای برند اعتبار سازی می کند، اگر اهل تبلیغات باشید دقیقا متوجه شدید که منظور ما چیست!

هم اکنون که در حال نگارش این مطلب هستیم عروسکو در حال رایزنی برای تشکیل یک بنگاه بین المللی تبلیغاتی است که به سه زبان انگلیسی، فوانسوی و. ایتالیایی می باشد که بدین واسطه نوع و سبک تبلیغات برندساز خود را در کشور های دیگر نیز ارائه نماید، هرچند که به نظر می رسد این کار بسیار غیر ممکن و سخت است اما معمولا این گروه ثابت کرده اند که از پس کارهای سخت به خوبی بر خواهند آمد.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =