با رعایت چند نکته ساده جوان تر باشید

۱۰ سال جوان شوید!

برای اینکه پیری را به تاخیر بیاندازید و از سی سالگی گذر عمر را احساس نکنید باید از جوانی به فکر حفظ شادابی تان باشید. اما خیلی از افراد به یکباره از خواب غفلت بیدار می شوند و متوجه می شوند جوانی پایان یافته است. بنابراین هر روز به دنبال کرم ها و محصولات شیمیایی و یا جراحی های زیبایی می روند تا به نوعی جبران کنند و جوانتر به نظر بیایند. اما می توان بدون انجام کارهای عجیب و غریب و عمل های پر عارضه و گران قیمت در عرض ۱۰ دقیقه ۱۰ سال جوانتر شد!

 

۱- ابروهایتان را درست کنید.

یکی از ساده ترین و سریعترین راه های جوان شدن در عرض چند دقیقه آرایش و اصلاح ابروهاست، و یک قانون دارد هرچه ابروها طبیعی تر و مرتب تر باشد چهره بسیار جوانتر به نظر می رسد.

۲- کرم مرطوب کننده بزنید.

یکی از عوامل مهم جوان تر ماندن و شادابی پوست کرم های مرطوب کننده است لازم نیست تا هزینه های زیادی را برای خرید کرم های خارجی بدهید همین کرم های معمولی هم کفایت می کند.

۳- دستی به سر و رویتان بکشید!

برای اینکه در عرض ده دقیقه چندین سال جوان تر شوید، به صورت ملایم در منزل آرایش کنید، آرایش غلیظ و پررنگ توجه همه را قبل از هر چیزی به چین و چروک ها و خطوط چهره جلب می کند. به جای خط چشم سیاه از انواع رنگی قهوه ای استفاده کنید سایه بژ یا صورتی بزنید از سایه های تیره و پر رنگ استفاده نکنید چون سن را بالاتر نشان می دهد.

۴- رژ گونه یادتان نرود!

استفاده از رژ گونه مناسب یک روش ساده برای چند سال جوانتر شدن است امروزه رنگ ها و تن های مختلفی از این محصولات در بازار وجود دارد بنابراین می توانید متناسب با رنگ پوستتان از رژ گونه مناسبی استفاده کنید بهتر است از رنگ هایی مانند صورتی استفاده کنید که به صورتتان شادابی بیشتری بدهد یادتان باشد که در استفاده از کرم پودر زیاده روی نکنید. چون باعث خفه شدن پوس و واضح تر شدن چین و چروک دور چشم ها می شوند.

۵- از بوم لب استفاده کنید!

لب های خشک و ترک خرده، شما را خسته و پیر نشان می دهد بوم لب به مرطوب شدن لب ها و حفظ زیبایی آنها کمک می کند امروزه بوم لب های متعددی در بازار وجود دارد که تاثیر حجم دهندگی نیز دارند و شما را جوان تر می کنند.

۶- مراقب دستهایتان باشید!

اکثر خانم ها به قدری گرفتار صورتشان می شوند که از دست هایشان غافل شده و یادشان می رود که باید از آنها نیز مراقبت کنند، معمولا دستها در معرض آسیب های مختلفی قرار دارند حتما از کرم های مرطوب کننده و ویتامین E برای حفظ طراوات و جلوگیری از ترک خوردگی های ناشی از خشکی پوست استفاده نمایید چراکه زیبا بودن دست هایتان شما را جوان تر و شاداب تر نشان میدهد.

۷- دندان هایتان را دریابید!

دندان های سفید و تمیز لبخندتان را زیباتر کرده و شما را چند سال جوان تر نشان می دهند. روش های متعددی برای سفید کردن دندانها وجود دارد اگر می خواهید در عرض ده دقیقه دندان هایتان را سفید تر کنید به روش های طبیعی اعتماد کنید به عنوان مثال کمی سرکه سیب قرقره کنید و بگذارید تا اسید موجود در آن لکه های دندان هایتان را ببرد و بعد از ۱۰ دقیقه از جوش شیرین و مسواک استفاده کنید البته دقت داشته باشید که اینکار نباید هر روز انجام شود چون ممکن است به مینای دندان شما آسیب برساند.

۸- مدل موی تان را عوض کنید!

اگر عادت دارید همیشه موهایتان را به یک طرف شانه کنید و یا چند سال است که مدل های مویتان را عوض نکرده اید کمی تنوع ایجاد کنید. حتی عوض کردن فرق مو و تغییر حالت آن می تواند تغییر زیادی در شما ایجاد کند که همین تغییر باعث می شود مخاطبان شما در مورد سن تان تجدید نظر کنند و شما را فردی شاداب و مثبت بنگرند.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =