سایت عروسی عروس نو

مراسم عروسی با سایت عروس نو

عروس نو یک وب سایت کاملا تعاملی و حرفه ای است این سایت هم یکی از زیر مجموعه های وب سایت بزرگ عروسکو می باشد. که همه موضوعات مرتبط با مراسم عروسی را شامل شده و به شما سریعتر و راحت ترین راه کارها و رازهای یک عروسی خوب را معرفی می کند.
پس با ما همراه باشید تا در عروس نو با بخش های متعدد از جمله برندهای عروسی بیشتر آشنا بشید.
برای اینکه بتونید یک مراسم عروسی آبرومند داشته باشیم لازم است تا به چند نکته اولیه و مهم دقت کنیم.

۱٫ هزینه های مراسم عروسی

شما مجبور هستید یک برآورد منطقی از قیمت ها و هزینه های خدمات عروسی خود بر اساس قیمت های روز بدست آورید و محاسبه کنید اگر بخواهید بدون برنامه ریزی جلو بروید شک نکنید که نمی توانید یک جشن دلخواه را داشته باشید (حتی اگر مشکل مالی هم نداشته باشید) برنامه ریزی و بر آوردهای مالی باعث تخلیه اضطراب و استرس شما می شود و می تواند ذهنتان را برای ایده پردازی ها و خیال بافی های متعددی خلاق نگه دارد.

۲٫تاریخ برگزاری مراسم عروسی

تاریخ برگزاری مراسم عروسی از موارد دیگری است که با توجه ایام مناسبتی، راحتی خانواده ها و حضور یا عدم حضور برخی از اعضا و همچنین در نظر گرفتن فصول مناسب جشن عروسی انتخاب می شود. با این دیدگاه و با مشورت گرفته از خانواده می توانید یک روز را در ماه دلخواه انتخاب کنید البته به مراسم های دیگر فامیل نیز توجه کنید تا تداخلی بوجود نیاید و مشکل ساز نشود برای راحتی کار یک جلسه خانوادگی بگذارید و خیلی صمیمانه و با خوشحالی تاریخ مورد پسند را انتخاب کنید.

 

۳٫ تعداد میهمان های مراسم

تعداد میهمان ها مقدمه ای برای تعیین بودجه عروسی است هرچه میهمان ها کمتر باشد بهتر است اگر قرار باشد با همه آنها بعد از عروسی هم معاشرت کنید پس ایرادی نیست که همه شان را به مراسم تان دعوت کنید اما اگر قامیل دور (!) به حساب می آیند، فراموششان کنید و نگران هیچ چیز نباشید چراکه آنها فامیل دور هستند و از جریانات شما با خبر نخواهند شد که بعد بخواهند ناراحتی کنند!

 

۴٫بودجه پسا مراسم!

مورد دیگری که بسیار اهمیت دارد دوران پسا عروسی است که در آن دوران هزینه های آتلیه و سایر پرداخت های خرد وقتی روی هم جمع شوند با این قیمت چیزی در حدود ۳ الی ۴ میلیون می شود که حتما انرا هم از قبل لحاظ داشته باشید که در دوران پسا عروسی مجبور به فروش طلا و جواهر نشوید.

 

۵٫ هماهنگی امور

حتما یک یا دو شخص جوان را که از همه مظلوم تر و کاری تر هستند در خانواده خود شناسایی کنید و برای مراسم عروسی از ماهها قبل با آن ها هماهنگ شوید که مبادا در روز عروسی دست تنها بمانید و مجبور شوید تا از بزرگتر های خانواده کمک بگیرید. چرا که آنها هیچ کاری از دستشان بر نمی آید، بهتر است یک نفر را هم برای ماشین تیم عکاسان و فیلمبرداران هماهنگ کنید و همینطور برای اینکه خیالتان راحت باشد که همه چیز روبراه است اشخاصی را هم به عنوان نیروهای کمکی و ذخیره هماهنگ کنید که اگر در روز عروسی مشکلی برای شخصی پیش آمد با کمبود نفرات مواجه نشوید.

 

۶٫ توجه به همخوانی یا عدم همخوانی فرهنگ خانواده ها

اگر خانواده های شما دو قشر متفاوت با دو دیدگاه مختلف هستند، اصلا عروسی نگیرید! چون سایت عروس نو پیشنهادی برای برگزاری این دست مراسم ها ندارد، اما اگر تا حدودی قابل تطبیق هم باشند، می توان کاری کرد و نا امید نبود.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − پنج =