بحران کلاهبرداری در سالن های زیبایی زنانه

آرونیوز – ۱۴۰۲/۰۸/۲۲ – تهران به گزارش سایت آرونیوز ماجرای جدیدی در سالن های زیبایی زنانه در حال رخداد است. گروه آرونیوز با بررسی وب سایت های مرجع صنعت زیبایی کشور از جمله وب سایت عروسکو مطالب جدیدی در باب کلاهبرداری از سالن های زیبایی منتشر شده است که بررسی آن در وب سایت آرونیوز خالی از لطف نخواهد بود.

سالن های زیبایی زنانه که اغلب با درآمدهای زیادی مواجه هستند معمولا بستر مناسبی برای شیوع حیله های کلاهبرداران می باشند، اشخاصی که تحت عناوین شرکت ها، هلدینگ ها، کوچینگ یا منتور و مشاور فعالیت می نمایند در برخی اوقات با حضور افراد کلاهبردار همراه می شوند، افرادی که سعی دارند به هر طریقی شده درآمدهای بدست آمده از سالن های زیبایی را به تصرف خود در بیاورند، با استفاده از تکنیک های مختلف از جمله وعده وعید های برندسازی، تربیت مدیر، آموزش پرسنل، برگزاری همایش های داخلی و خارجی و برگزاری ورکشاپ های آموزشی سعی دارند تا درآمدهای باد آورده یا میلیاردی برای خود دست و پا کنند.

ظهور و بروز کوچینگ با شمایل سلطنت طلبانه و غربی در فضای مجازی و شبکه اینستاگرام با عنوان کوچ صنعت زیبایی یکی دیگر از حضور این افراد در عرصه فعالیت سالن های زیبایی زنانه است. این اشخاص با دریافت دستمزد های بسیار زیاد در قبال آموزش های سطحی و مبتدیانه سعی در جذب و ثبت نام خانم های مدیر در صنعت زیبایی دارند، کار تا آنجا رسیده که این آقایان در محل و حریم سالن های زیبایی زنانه اقدام به نشر فیلم و کلیپ می نمایند!!!

در کنار این اشخاص شرکت های دیگری در قالب شرکت های هلدینگ و برگزار کننده فعالیت می نمایند که زنان را ترغیب به شرکت در سمینارها و مجالس خارج از کشور می نمایند، این در حالی است که به آنها مدارکی داده می شود که هیچ گونه اعتباری نداشته و فقط جنبه درآمدزایی برای این شرکت ها دارد.

در آخر به مدیران محترم سالن های زیبایی زنانه این هشدار را می دهیم تا چشم خود را بیشتر باز کرده و فریب این اشخاص را که ورود به حریم آنها نموده اند نخورند و خود را دستخوش بازی این آقایان به ظاهر دلسوز نکنند.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 3 =