آداب برقراری رابطه جنسی با خانم ها ، نکاتی مهم که آقایان باید بدانند!

آداب برقراری رابطه جنسی با خانم ها

اکثر مردان ایرانی در مورد رابطه جنسی و آداب برقراری آن تصوری ناپخته و یا بهتر بگوییم یکطرفه دارند و این در حالی است که معمولا مردان ایرانی در برقراری رابطه جنسی با خانم ها گمان می کنند که هدف از برقراری رابطه جنسی تنها دستیابی به ارضا میل جنسی ، جسمی و روانی خودشان است. با این تفاسیر باید آگاه بود که خانم ها نیز به مانند آقایان نیازمند رسیدن به اوج لذت جنسی (ارگاسم) هستند، علاوه بر اینها و بطور خدادادی زن ها موجوداتی آسیب پذیر، ضعیف و زودرنج هستند که همه این موارد باعث شده است تا سایت آرونیوز در این مقاله در مورد آداب برقراری رابطه جنسی با خانم ها مطلبی مفید و پر ارزش را خدمتتان ارائه نماید.

همانطور که برایتان جذاب است تا بدانید در آداب معاشرت کی بی کی سلام می کنه و یا کی به کی دست میده ، پس این را هم باید بدانید که مردان جنتلمن و جذاب در همه ابعاد زندگی خود (بویژه در رفتار با شریک جنسی شان) افرادی مبادی آداب و کاملا با شعور هستند(!) پس اگر شما هم می خواهید تا آداب برقراری رابطه جنسی با خانم ها را بدانید به نکات زیر بیشتر از همیشه اهمیت دهید.

 

۱- کنترل هیجانات، اولین گام پر قدرت برای مردان جنتلمن

شاید باور نکنید اما در ثانیه های آغازین شروع یک رابطه جنسی خانم ها تمام حواسشان را به رفتارها و کارهای شما جمع می کنند تا ببینند طرف مقابلشان تا چه اندازه کنترل اعصاب خود را داشته و مهم تر از آن تا چه اندازه ای مرد مقابلشان حرفه ای و کارکشته است. پس اگر جوان هستید و از اتفاق پیش رویتان ذوق زده شده ای بهتر است خودتان را کنترل کنید، خیلی از آقایان به اشتباه گمان می برند که اگر ذوق زدگی شان را به شریک جنسی شان نشان دهند ، شریک جنسی متوجه علاقه و اشتیاق آنها برای این رابطه می شود در صورتی که این دیدگاه کاملا اشتباه است و اکثر اوقات خانمها برای افراد ذوق زده ، تنها دلشان می سوزد و لا غیر..!

۲- ارزش نهادن به جنس زن با انجام چند کار ساده

مهم است تا شریک جنسی تان این پیام را از رفتارهایتان دریافت کند که برایش ارزش قائل هستید و قرار نیست تا فقط کارتان را به سرانجام برسانید و تمام… پس باید با برخوردی مردانه و با کلاس (!) او را در آغوش بکشید ، ببوسید ، نوازش کنید و علاقه تان را به معرض ظهور در آورید. زن باید احساس کند که در لحظات نزدیکی تمام حواستان به او معطوف گردیده و هیچ چیزی(مثلا زنگ موبایل تان!) نمی تواند شما را از مدار عشق بازی منحرف کند. یک مرد جنتلمن هرگز در لحظات عشق بازی با جنس مخالف بی خود و بی جهت نمی خندد و معمولا به جای خنده کمی تبسم می کند، سرعت حرکات بدن یک جنتلمن کند و آهسته است ، زیرا که زن ها از موجودات سریع خوششان نمی آید.نکته دیگر اینکه مردهای جذاب و خواستنی معمولا در هنگام رابطه و در طی آن کمتر صحبت می کنند و تنها به بیان جملات مهم یا عاشقانه پسنده می کنند.

۳- بوسیدن و نوازش کردن دو عامل اساسی

برخی از آقایان در برخورد جنسی با زن ها فکر می کنند که با وسیله یا ابزاری طرف شده اند که قرار است آنها را به سر منزل مقصود برساند و دیگر هیچ… اگر شما هم اینطور هستید باید بهتان لقب بازنده بزرگ را داد! خانم ها در رابطه جنسی بسیار حرفه ای تر و خود خواه تر از مردان هستند ، کما اینکه از دیدگاه پزشکان زن ها از رابطه جنسی لذت بیشتری نسبت به آقایان می برند، زنها بسیار هنرمندانه از یک رابطه فیزیکی بهره می برند و در سراسر بدنشان قابلیت دریافت و درک لذت را دارند. پس شما با یک موجود تمام عیار طرف هستید که اگر بتوانید حداقل انتظارات او را برآورده سازید براحتی می توانید خود را به عنوان مرد رویاهایش تثبیت کنید.

۴- تفاوت در ریتم ارگاسم ها و آداب آقای جنتلمن!

حتما شنیده اید که حس لذت جنسی در خانم ها به آرامی افزایش می یابد و در قله می ماند و همینطور به آرامی فروکش می کند، این بدان معناست که آقایان در این مورد تفاوت زیادی با خانم ها دارند و برعکس خانم ها، آقایان به سرعت تحریک می شوند و بعد از ارضا شدن به سرعت حس شان فروکش می کند. با توجه به موارد گفته شده مردان جنتلمن این حس خانم ها را شناخته و همراهی شان می کنند مثلا در آغوش کشیدن خانم ها بعد از تمام شدن رابطه جنسی و نوازش کردن آنها یکی از این همراهی ها به شمار می آید هر چند که ممکن است مردها به دلیل فروکش کردن سریع حس جنسی شان از انجام چنین کاری خوششان نیاید، اما باید بدانید که این موضوع هم جزئی جدایی ناپذیر از آداب برقراری رابطه جنسی با خانم ها است.

۵- دوری گزیدن از رفتارهای پر خطر

یک مرد قوی و قابل اتکا هرگز راضی نمی شود تا جنس ضعیف و آسیب پذیر زن را آزرده و ناراحت گرداند و یا خدایی ناکرده به آن لطمه ای وارد آورد، دوری گزیدن از کارها و رفتارهای خطر آفرین می تواند اقدامی حساب شده و مردانه به شمار رود که معمولا مدیریت این رفتارها از جانب آقایان انجام می شود. به عنوان مثال ضربه زدن یا چک زدن در حین رابطه عادت بسیاری از مرد ها است که اگر در جای درستش و حساب شده انجام شود می تواند برای هر دو طرف لذت آفرین باشد ولی اگر بدون احساس باشد و در موقع مناسب اش نباشد می تواند برای طرف مقابلتان یک شکنجه به حساب آید. در دیگر سو استفاده از کاندوم در صورتی که متاهل هستید همیشه خوب نیست و باعث می شود تا طرف مقابل لذت کمتری از نزدیکی با شما ببرد، پس بهتر است با انجام تمریناتی، بر انزال تان مسلط شوید اینطوری می توانید در عالم زن و شوهری از کاندوم استفاده نکنید و از نزدیکی تان حداکثر لذت را ببرید.

۶- زود انزالی هرگز سرافکنده تان نمی کند

شما به عنوان یک مرد جوان و پرشور و پرتوان ممکن است از مدت زمان رابطه جنسی تان راضی نباشید و یا اینکه به عقیده تان در زمان هایی دچار زود انزالی می شوید. اگر اینطور است باید بدانید که مدت زمانی یک رابطه نرمال و انسانی چیزی در حدود ۴ الی ۷ دقیقه است و اگر فکر می کنید که از زمان گفته شده رابطه تان کوتاهتر است… اصلا نگران نباشید! چرا که از این به بعد با رعایت نکات گفته شده در بالا می توانید تا ۱۵ دقیقه مدت زمان نزدیکی تان را افزایش دهید.

آداب برقراری رابطه جنسی با خانم ها

ویژگی های آقای خاص؛

به طور کلی از دیدگاه خانم ها آقایانی که بیشتر از دیگران به فکر سلامتی، فیزیک و زیبایی شان هستند، مورد ستایش قرار می گیرند. مردانی که در تلاشند تا خصوصیات و عادت های زیر را در خود تقویت کنند، از نظر خانم ها برای دوستی و ازدواج ایده آل هستند.

مردان پرانرژی و با روحیه کاری

مردان بی حوصله و عموما خسته برای خانم ها یک کابوس به شمار می آیند و زن ها سعی می کنند تا از چنین گزینه هایی دوری کنند.

مردان تمیز و پاکیزه، تنها گزینه انتخابی خانم ها

هرچند ممکن است بوی نامطبوع بدن آقایان برای خودشان امری طبیعی و روتین باشد! اما این از دیدگاه یک خانم مهر ابطالی است برای ادامه ماجرا…

از رده خارج ها ، معتادین و سیگاری ها

افراد معتاد و یا سیگاری به دلیل مشکلات همراهشان عموما تبدیل به افرادی منزوی می شوند، چه بسیار زندگی هایی که به دلیل اعتیاد از هم پاشیده شده و ناموس و بنیان خانواده به تاراج بیگانگان رفته است…

مردان ورزشکار گزینه هایی همواره ایده آل

برای انتخاب خانم ها، یک مرد ورزشکار دارای جذابیت و گیرایی زیادی است و قطعا خانم ها در این باره دارای نقطه ضعفی اساسی هستند و همیشه نهایت سعی شان را می گذارند تا همسر ایده آل شان را ورزشکار بیابند!

مردان پر توجه و مهربان

یکی از مولفه های انتخاب همسر یا دوست برای خانم ها همین گزینه است شاید کمتر به این موضوع فکر کرده باشید اما بدانید که اکثر آقایان در این یک مورد ضعیف هستند و آنطور که باید و شاید به خانم ها توجه نمی کنند و یا کمتر مهربانی شان را بروز می دهند. با این تفاسیر این مورد خاص می تواند برگه برنده ای برای آقایان باهوش به حساب آید.

 




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 16 =