راهنمای انتخاب مزون عروس

راهنمای انتخاب مزون عروس

بهترین مزون لباس در تهران

لباس عروس مهمترین و زیباترین لباسی است که یک خانوم در دوره‌ی زندگی خودش به تن می کند. برای اینکه در جشن عروسی خود بدرخشید، بایستی لباس عروس شیک و برازنده ای را به تن کنید و برای اینکه بتوانید لباس عروسی بی‌همتایی را خریداری و یا اجاره کنید، حتما بهترین مزون عروس را پیدا نمایید. امروزه در هر کجای تهران که نگاه کنید، می توانید مزون عروس بیابید، منتها برای اینکه بتوانید بهترین مزون عروس در تهران را پیدا کنید، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

قبل از هر چیز بهتر است نکاتی را در انتخاب هایمان همیشه مد نظر داشته باشیم، که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

نکات مهم در انتخاب لباس عروس

روزهای سخت و پر رفت و آمد برای هماهنگی و پایه ریزی یک مراسم با شکوه، همانقدر که سخت و طاقت فرساست، زیبایی و هیجان خاصی را با خود به همراه دارد. مراسم بزرگ زندگیتان تا چند وقت دیگر برگزار می شود و شما به دنبال یافتن بهترین مزون عروس در تهران هستید! جای نگرانی نیست، انتخاب یک لباس عروس زیبا و خاص برای درخشیدن شما، مستلزم رعایت نکاتی اساسی و مهمی است که ما در این بخش به آن خواهیم پرداخت و شما می توانید با خیالی آسوده با در نظر داشتن این نکات، به مزون عروس رفته و لباس رویایی جشن عروسی خود را انتخاب کنید.

بودجه‌ی مورد نیاز خود را تعیین کنید!

لازم است بدانید: قبل از هر گونه اقدامی برای انتخاب لباس عروس، ابتدا به بودجه ای که می خواهید برایش درنظر بگیرید، فکر کنید. تعیین بودجه به شما کمک می کند تا در انتخاب جنس پارچه، سنگ دوزیها، مدل، دوخت و به طور کلی نوع طراحی لباس عروس بهتر تصمیم گیری کنید. قطعا شما نمی خواهید لباس نامناسبی به تن کنید و از طرفی هم قصد ندارید بیشترین هزینه را صرف انتخاب لباس عروس خود نمایید، از این رو تعیین بودجه ای متناسب با هزینه های مراسم، یکی از نکات مهم در هنگام انتخاب لباس عروس است.

مدل لباس عروس خود را از قبل تعیین کنید!

انتخاب لباس عروس به وقت و دقت نیاز دارد. یکی از راههای انتخاب مناسب بعد از انتخاب بهترین مزون عروس، انتخاب مدل هایی است که با سبک و سیاق شما هماهنگی داشته باشد. شما می توانید به راحتی از ژورنال ها و نیز سایت عروسـکو، مدل هایی که می پسندید را انتخاب کنید و به دنبال همان سبک، وقت صرف کنید. همچنین در هنگام انتخاب مدل لباس عروس، به اندام خود نیز توجه کنید، به عنوان مثال افرادی که شانه های پهنی دارند، لباس های دکلته می تواند آنها را ظریفتر نشان دهد و همچنین افرادی که قد کوتاهتری دارند، بایستی از لباس های با حجم زیاد پرهیز کنند و در عوض لباس عروس ماکسی به تن کنند، چرا که قد آنها را بلندتر نشان می دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که قسمت پایین بدن شما چاق است، بهتر است از لباس هایی که دامن آنها پف دار می باشد انتخاب نمایید همچنین لباس عروس مدل پری دریایی هم برای افرادی که از اندام متناسبی برخوردار هستند، می تواند بهترین گزینه باشد. هنگامیکه مدل موردنظر خود را انتخاب کردید آن وقت بهتر می توانید نظرات و سلایق خود را به فروشنده انتقال دهید و آنها به راحتی می توانند شما را در انتخاب لباس همراهی کنند. ما در ادامه عکس های ژورنالی (کالکشن برگزیده سال ۲۰۱۸ میلادی) را برایتان گردآوری نمودیم تا شاید در همین مقاله بتوانید مدل لباس عروس مورد پسند خود را انتخاب کنید!

– مدل لباس عروس پرنسسی

مدل لباس عروس های پرنسسی ، به همراه عکس عروس

این مدل لباس عروس در الگوهای مختلفی طراحی می شود.
۱- لباس عروس پرنسسی  دنباله دار
۲- لباس عروس پرنسسی دامن پفی
۳- لباس عروس پرنسسی با تور دانتل
۴- لباس عروس پرنسسی با آستین بلند گیپور
۵- لباس عروس پرنسسی با یقه قایقی (یقه قایقی ایستاده و یا یقه قایقی باز)
از انواع گوناگون مدل یقه لباس عروس پرنسسی می توان از یقه قایقی باز یا یقه قایقی ایستاده نام برد از مدل های دیگر یقه در لباس پرنسسی عروس می توان از یقه دلبری، یقه باز، یقه گیپور بسته نیز استفاده نمود.

مدل های لباس عروس پرنسسی ، مدل های مختلف پرنسسی

 

– لباس عروس کوتاه با دامن پفی یا ساده

مدل های مختلف لباس عروس پفی با دامن کوتاه

– لباس عروس پفی

این مدل لباس عروس از مدل های کلاسیک و مورد پسند اکثر عروس خانم های خوش سلیقه و جوان است، که با یقه های بسیار متنوعی از قبیل: یقه باز، یقه قایقی، یقه دلبری، یقه ایستاده، بالا تنه گیپور و … و بر اساس سلایق شخصی عروس خانم ها طراحی و الگوسازی می شود.

سایت عروسـکو کالکشنی از جدیدترین مدل های لباس عروس پفی را گردآوری نموده که در ادامه قرار داده شده است.

مدل های مختلف لباس عروس برای انتخاب بهترین مزون عروس

عروس خانم های زیبا می توانند از این مدل لباس عروس بر اساس نوع میهمانی یا سلیقه شخصی خود در شکل های گوناگون آستین دار (گیپور) یا بدون آستین استفاده کنند.

مدل های لباس عروس کالکشن 2018 ژورنالی

اگر شما نیز علاقمند هستید تا این مدل لباس را انتخاب کنید، ما به شما آرایش موی سر باز با تاج گل یا تاج های کوتاه قد را پیشنهاد می کنیم.

مدل های ژورنالی و خاص لباس عروس در کالکشن برگزیده 2018

– مدل لباس عروس اسکارلت

۱- لباس عروس اسکارلت پفی
۲- لباس عروس اسکارلت با تور دانتل (دنباله دار)

این مدل لباس عروس برگرفته از بازیگر زن نقش اول فیلم بیادماندنی بر باد رفته است، که لباسی با چین های پله ای به تن داشته که این مدل به دلیل پف دار بودن آن بسیار مورد توجه و استقبال عروس خانم های ایرانی واقع شده است. این مدل از لباس ها با دامن های پف دار و همچنین تور سر پفی دیزاین می شوند، این لباس اصطلاحا به صورت کمر کرستی دوختـه می شود.

مدل لباس عروس اسکارلت در کالکشن برتر جهانی

نمونه ای از مدل برگزیده کالکشن 2018 لباس عروس، مدل اسکارلت

– لباس عروس مدل ماهی 

این نوع لباس عروس در انواع گوناگونی از الگوها دوخته می شود.

۱- لباس عروس مدل ماهی با تور دانتل بسیار زیبا و دنباله دار و بالا تنه دکلته
۲- لباس عروس مدل ماهی پشت باز
۳- لباس عروس مدل ماهی گیپور آستین بلند
۴- لباس عروس مدل ماهی کارشده با سنگ و دنباله دار

لباس عروس مدل ماهی ، از جدیدترین کالکشن های مد و زیبایی 2018

اگر اندامی دارید که مناسب این مدل لباس است، حتما لباس مدل ماهی را در الویت قرار دهید، مدل دوخت این لباس با توجه به تنگ و چسبان بودن آن، اندام عروس را بسیار زیبا و خوش فرم نشان می دهد پس عروس خانم باید از اندامی کشیده و کمر باریک برخوردار باشد.

لباس عروس مدل ماهی پایین پف دار بسیار زیبا

– لباس عروس دانتل

در دوخت این مدل لباس عروس از پارچه گیپور استفاده می شود، لباس عروس گیپور برای همه مناسب نیست، از طرفی معمولا لباس های تمام توری با طرح های گیپور کمی شلوغ به نظر می رسد به همین علت برای عروس خانم های چاق، اصلا گزینه مناسبی نیست، لباس های گیپور در انواع مختلف الگو دوخته می شوند.

– لباس عروس بالا تنه گیپور

در دوخت این مدل از لباس عروس در بالا تنه و آستین از پارچه گیپور استفاده می شود، که بسیار هم زیبا و خاص جلوه می کند. لباس های عروس آستین دار برای عروس خانم هایی که چاق هستند و بازو دارند لباس های بسیار مناسب است، در دوخت این مدل از لباس عروس ها گاها از یقه هم استفاده می شود بعضی از عروس خانم ها مایل هستند از لباس عروس یقه دار و آستین دار استفاده کنند این مدل لباس عروس مناسب این عروس خانم هاست که بسیار هم زیبا و جذاب بوده و مورد استقبال بسیاری قرار گرفته است. برای دیزاین این مدل لباس از تورهای سر بلند و لبه دانتل دار با تاج سرهای بلند با نگین های بزرگ و آرایش موی جمع شلوغ استفاده می شود.
لباس عروس بی نظیر بالا تنه گیپور و آستین بلند

و اما…

بعد از انتخاب طرح و مدل مورد نظر خود، لازم است تا مزونی معتبر و در عین حال قیمت مناسب را پیدا کنید، اما قبل از معرفی بهترین مزون لباس عروس در تهران، فاکتور زمان برای گشت و گذار در مزون های مختلف را در نظر داشته باشید.

 

زمان مناسب برای انتخاب لباس عروس

اگر به دنبال کیفیت و انتخاب بهترین لباس عروس هستید، زمان کافی برایش درنظر بگیرید. زمان می تواند به شما کمک کند تا مدل های بیشتری را بررسی کنید، همچنین در مواقعی هم که تصمیم به دوخت لباس عروس بگیرید، اگر زمان کافی داشته باشید می توانید خیال طراح لباستان را از هر جهت آسوده کنید و در نهایت بهترین و با کیفیت ترین لباس عروس را بدوزید. غالبا در نظر گرفتن زمان در حدود ۶ الی ۷ ماه قبل از مراسم عروسی، می تواند یک فرصت ایده آل برای انتخاب لباس عروسی باشد.

انتخاب بهترین مزون لباس عروس

انتخاب و پیدا کردن بهترین مزون لباس عروس در تهران می تواند شما را با طراحان زبردست و توانمندی روبرو کند و خیال شما را از هر جهت آسوده نماید. هنگامیکه شما یک مزون عروس تاپ را انتخاب کنید، می توانید در هر دو جهت خرید لباس عروس و یا دوخت لباس عروس، بهترین تجربه را داشته باشید. برای انتخاب بهترین مزون عروس در تهران نیز می توانید از آن دسته از اقوام و دوستانتان که به تازگی ازدواج کرده اند بپرسید. لازم است بدانید: انتخاب بهترین لباس عروس، مستلزم انتخاب بهترین مزون عروس است.

برای مشاهده لیست بهترین مزون های لباس تهران کلیک کنید

 

منبع: سایت بزرگ عروسکو




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =