برندهای برتر عروسی کشور

برندهای برتر عروسی در سایت عروسـکو

گزارشی از نتایج رتبه بندی برندهای برتر عروسی در بهمن ماه ۱۳۹۶

بازار داغ این روزها در حوزه عروسی، فستیوال بزرگ وب سایت عروسکو است، این جشنواره با حضور و فعالیت برندهای عروسی در دو یا سه ماه اخیر رنگ و بوی متفاوتی را به خود گرفته است تا جایی که استقبال از آن به مشاغلی که حتی در این حوزه فعالیتی ندارند نیز سرایت کرده است.
رتبه بندی برندهای برتر عروسی در اوایل با مخالفت هایی همراه بود، اکثرا مخالفت ها از جانب کسانی که توان رقابت و معرفی هرچه بهتر خود را نداشتند یعنی در واقع چیزی برای عرضه در دستشان نبود رخ می داد تا جایی که به گفته کارشناسان و محققان این حوزه فضای رقابتی تا حد شگفت انگیزی اصلاح گردید و امروز (بهمن ماه ۱۳۹۶) با کنار رفتن آن عده، مبدل به میدانی متشکل از بزرگان شده است و همانطور که در لیست ها دیده می شود به ثباتی درخور و مورد انتظار رسیده است که این خود نشانی بر اعتبار جداول خواهد بود.

در طی اعلام نتایج بهمن ماه صدر جداول در بخش ۱۰۰ برند برتر آتلیه های عکاسی دستخوش تغییری نشد و مانند ماه پیش استودیو اس اند اس موفق به کسب حداکثر امتیازات و در نهایت صدر جداول شد، استودیو بین المللی نوربین توانست با سقوط دوپله ای در دی ماه را با یک پله صعود جبران کند و به مهمترین رقیب برای صدر نشینی دوره اسفند ماه مبدل گردد. نکته حائز اهمیت در جداول برندهای برتر آتلیه عکاسی حضور آتلیه معرکه به عنوان تنها نماینده کرج در لیست صد تایی بسیار شاخص و قابل توجه بود.
جداول برندهای برتر سالن زیبایی با یک اتفاق جالب توجه همراه بود و صعود ۸ پله ای سالن زیبایی فهیمه فهرستیان را در اصفهان شاهد بودیم، این برند تجاری منحصر بفرد در اصفهان توانسته است مشتریان خود را مبهوت مهارت و چیره دستی خود کند که شاید همین علت اصلی این جهش ناگهانی باشد، نکته حائز اهمیت توقف عروس سرای گریمور مشهد برای دریافت گواهینامه صدر نشین بود، گواهی نامه ای که این برند تجاری مصرانه در صدد دریافت این عنوان در حال تلاش و تکاپوست و مهمترین رقیب صدر نشینی در این جداول به شمار می رود و گواه آن خوی برتری و بالانشینی در این تیم خلاق و محبوب است.
بخش مزون های لباس شاهد صدرنشینی مزون آنیسا برای سومین مرتبه و نزدیک تر شدن مزون فابرا با اختلاف یک امتیازی است. حمایت ها از این دو برند محبوب لباس عروس در تهران همچنان ادامه دارد و نقطه ضعف این جداول عدم استقبال از مزون های لباس در شهرهای بزرگ دیگری همچون مشهد و اصفهان قلمداد می شود. در بخش باغ و تالارهای عروسی نیز باغسرای آندریا به عنوان اولین برند شهر مشهد در بخش باغ و تالارها توانست رتبه نخست را با جهشی ۶ پله ای از آن خود کند که البته با ورود برندهای بزرگ دیگر، حفظ این جایگاه خطیر برایش در ماه های آینده کمی دشوار باشد.

در ساعات پایانی اعلام نتایج و در ظهر روز شنبه سی ام دی ماه یک نظر سنجی آنلاین در قالب فرم های گوگل و در تلگرام عروسکو منتشر شد که از شرکت کنندگان خواسته شده بود از میان هشت برندی که بیشترین امتیازات را کسب کرده اند، کدامیک صدر نشین جداول بهمن ماه خواهند شد که با توجه به مهلت کم این نظر سنجی و علی رغم انتظار ما، با استقبال زیادی مواجه گشت و بالغ بر ۲۰۰۰ نفر در همان چند ساعت پایانی در ارسال نظرات مشارکت کردند، که نکته بسیار جالب توجه آن شباهت های زیاد در نمودارهای نتایج نظر سنجی با نتایج رسمی رتبه بندی ها بود، در زیر تصویری از نمودارهای نتایج بدست آمده را در این نظرسنجی مشاهده می کنید.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 2 =